بخش های جدید وبلاگ http://myreallylove.loxblog.com

          

       

مقدمهبا عرض سلام خدمت دوستان گل وبلاگیم و همینطور بقیه دوستان که همیشه ما رو دنبال می کنن و با نظرات خوب و زیباشون به ما دلگرمی میدن امیدوارم هر جا که هستید شاد و موفق و سلامت باشین

خیلی وقت بود به همتون قول یک آپدیت فوق العاده داده بودم ولی بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومد که شما دوستان گلم کم و بیش در جریان هستید نشد این اتفاق بیو فته و امروز این اتفاق به یاری شما دوستان عزیزم افتاد

ما منتظر انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیزم هستیم

بخش ها در حال بروز رسانی می باشن و هر روز قسمت هایی به این بخش ها اضافه می شود و همینطور در آینده پس از تکمیل قسمت هایه این بخش ها بخش های دیگری هم اضافه می شود

 

همچنین پس از مدت ها لوگوی وبلاگ رو هم طراحی کردم شاید زیاد جالب نشده باشه چون من زیاد با مبحث لوگو آشنایی ندارم ولی با تجربیاتی که در زمینه فتوشاپ و گرافیک و ساخت بنر داشتم این لوگو رو طراحی کردم و همچنین شما می توانید نظرات خود را  در بخش نظرات هر پست یا با پل ارتباطیه فرم تماس با ما  که در قسمت پایین است ارسال کنید و درمیان بگذارید.

 

برنامه ها و بخشهای وبلاگ http://myreallylove.loxblog.com

 

              نتیجه تصویری برای ایکون موزیک    دانــلود بـهترین اهنـگهـا ی عـاشقانــه    نتیجه تصویری برای ایکون موزیک               

         ((آپدیت شده در تاریخ 95/5/15))             

 

 

      دانــلود فیلمهـای عــاشـقــانـه ایــرانـــی                                                                                                                  

               

 

          نتیجه تصویری برای ایکون اس ام اس عاشقانه              اس ام اس هــای عـــاشقـانــه            نتیجه تصویری برای ایکون اس ام اس عاشقانه       

             ((آپدیت شده در تاریخ 95/5/16))                

  

         

            داستــــان هـــای عــــاشقــانــه         

                   

   

        نتیجه تصویری برای ایکون مشاوره                مــشـــــاوره               نتیجه تصویری برای ایکون مشاوره                       

 

       

       نتیجه تصویری برای عکس کتاب                زندگی نامه شما                نتیجه تصویری برای عکس کتاب             

             

 

      نتیجه تصویری برای عکس کتاب          رمــان ســــرا (( به زودی))           نتیجه تصویری برای عکس کتاب   

                      

         

   نتیجه تصویری برای آیکون دلنوشته                   دلنوشته های من                 نتیجه تصویری برای آیکون دلنوشته                   

          

   

  نتیجه تصویری برای تبلیغات        تبلیغات وبلاگ شما((لیست وبلاگ ها))        نتیجه تصویری برای تبلیغات    

 

 

      عکاسی مــــن((مسابقــــــه عکاســی))      

 

 

 eczi_cake-icon.png           تـبــریـــک تــولـــد شـمــــا             eczi_cake-icon.png        

 

  

            بــــحـــــــث هـــــای متفـــرقــــه                

 

 

                   لوگوی وبلاگ http://myreallylove.loxblog.com         

 

 



نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت0:57---3 ارديبهشت 1399
عالی بود
پاسخ:سلام مرسی


نسیم
ساعت1:41---31 فروردين 1399
سلام فوق العاده بود این اولین وبلاگب که می بینم اینقدر حرفه ای راستی حتما اپ کنید بخش ها رو از استان چهارمحال بختیاری هم بزارین داخل استان ها لطفا خسته نباشین
پاسخ:سلام مرسی از نظراتت خوبتون و مثبتتون حتما در اسرع وقت الان یکم گرفتارم ولی در اسرع وقت حتما بازم مرسی از بازدیدتون


خانوم پگاه همسر سعید
ساعت2:27---30 فروردين 1399
سلام سامان
گل اومدی وبم نظر دادی مرسی از نظرت زیبات اول دوم انشالله تو یارت کنار هم موفق خوشبخت باشید و وبت همین طور که حدس میزدم عالیه پر از حس لطافته حس دلتنگی عشق دوست داشتن دمت گرم خیلی توم موفق باشی و هزار لایک داری پسر
پاسخ:سلام و درود بر شما.......خواهش می کنم وظیفه بود....هه چه خوشبختی انگار اسمون خوشبختی درش به روی من قفله همیشه ته جاده عشقم بمب بست بوده.....ممنونم از نطرات لطف شما ......لایک به وجودتون امیدوارم در هر جایی که هستین سلامت باشین و در هر مسیری که هستین موفق یا علی


zahra(دخترپاییزی)
ساعت0:14---15 تير 1396
سلام عالی بود
خوشحال میشم بهم سر بزنی
پاسخ: سلام،مرسی نظر لطفتونه حتما در اولین فرصت پیروز و موفق باشید


فرزانه
ساعت14:37---2 خرداد 1396
چ وبلاگ متفاوت و جالبی... تو این همه وب گردی اولین باره با همچین وبلاگی برخورد داشتم
پاسخ:سلام،مرسی نظر لطفتونه وبلاگ شما هم زیباست ممنون که وقت گذاشتید و از وبلاگ خودتون دیدن کردید،براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


فاطمه
ساعت7:02---14 اسفند 1395
سلام خوبین؟شرمنده دیرسرزدم اومدم جبران کنم....وب زیبایی دارین خداقوت
پاسخ:سلام،ممنونم شما خوبید؟دشمنتون شرمنده باشه این چه حرفیه حتما شما هم مثل این روزهای من گرفتارید همینکه به فکر ما بودید یه دنیا ممنونم ،مرسی چشماتون زیباست که زیبا می بینید ممنونم از اینکه وقت گذاشتید براتون بهترین آرزوها رو دارم شاد و پاینده باشید


شبنم&عرفان
ساعت23:01---16 آبان 1395
یک نفر ،
تنها یک نفر
از تمام جهان کافی ا‌ست
که ایمان بیاوری
زندگی ارزش زیستن را دارد !

ممنون از این که به وبلاگم سر زدید دلنوشته هاتون خیلی زیباست موفق باشین
پاسخ:سلام بسیار زیبا بــــود کامنتتون باهاتون موافقم برای بعضی ها ارزش زیستن تو یک نفر خلاصه می شه برای بعضی ها هم تو یک هدف وبرای من اینگونه هست که ارزش زیستنم تو یک هدف خلاصه می شه اونم تأسیس یک کمپ ،برای حمایت از بچه های بی سرپرست و کودکان کار هست آرزو می کنم که هر کی هرچی آرزو داره برآورده شه چه مالی چه عشقی چه آرزوهایی مثل آرزوی من،خواهش می کنم مرسی از وقتی که برای دلنوشته هام گذاشتید و سپاس گذارم بخاطر حضور گرمتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و تندرست باشید در پناه حق


saygol
ساعت0:01---28 مهر 1395
میتوﺍﻥ ﻋـﺎﺷﻖ ﺑﻮد
مردم ﺷﻬﺮ ﻭﻟﯽ می گوﯾﻨﺪ
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﺥ ﺯﯾﺒﺎﯼ نگاﺭ
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻠﻮﺗﯽ ﺑﺎ یک ﯾﺎﺭ !
ﯾﺎ به قوﻝ ﺧﻮﺍﺟﻪ،
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺑﻮﺱ ﻭ کناﺭ
ﭼﯿﺴﺖ ﺍینکه ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ گوﯾﻨﺪ؟
ﻣﻦ ﻧﻪ ﯾﺎﺭﯼ ﻧﻪ نگاﺭﯼ ﻧﻪ کناﺭﯼ ﺩﺍﺭﻡ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ
ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻝ ﺧﻮﺩ می فهمم
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺭنگ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺍﻧﺎﺭ
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت حضور گرمتون و شعر زیباتون خیلی دلنشین بود،واقعا برای بعضی کسانی که عشقو خلاصه می کنن تو زیبایی و مادیات و دیگر ارزش های پوچ متاسفم عشق یعنی طرفمونو همونجوری که هست واقعا و از ته دل و بانیت پاک بخواهیمش و هیچ وقت تنهاش نزاریم و بهش خیانت نکنیم ،براتون بهترین آرزوها رو می کنم پیروز و سربلند باشید


زهرا خانوم
ساعت11:40---8 مهر 1395
لینک شدی
لطفا منم بلینکین
پاسخ:سلام،ممنونم بابت بازدیدتون و حضور گرمتون ،با افتخار شما هم لینک شدید موفق باشید


زهرا خانوم
ساعت11:39---8 مهر 1395
سلام برادر ساما

مثلا قرار بود بیاین به منم ی سری بزنیدا

رفت ک رفت
پاسخ:سلام،ببخشید چند روزی بود درگیر یک سری مسایل بودم نتونستم بهتون سر بزنم بازم ببخشید حتما سر میزنم براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و پاینده باشید


گمشده
ساعت22:50---12 شهريور 1395
بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است !
پاسخ:سلام،ممنون بابت کامنتتون و حضورتون دلتون سرشار از شادی و نشاط و پر از موفقیت های دست نیافتنی


گمشده
ساعت22:20---11 شهريور 1395
لحظه هایم نازنیند، وقتی حضور نازنین تو را دارم!
چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست؟!
نه! من تنها نیستم! این تنهایی من است که تنهاست!
پاسخ:سلام،بسیار عالـــــــی بـــــود ممنونم بابت کامنت بسیار زیباتون امیدوارم که همیشه همین گونه برای شما و دیگر دوستان عزیز وبلاگیم باشه و تنهایتون همیشه تنها باشه و زندگیتون پر از آدمهای صادق و خوب باشه


تنها دل
ساعت22:14---6 شهريور 1395
چه قدر خوبه که بعضی آدمهای خوب ، بدون این که خودت بفهمی ، توی زندگیت ظاهر میشن در وجودت تاثیرات مثبت میذارن و زندگیت رو تغییر میدن اون وقته که می فهمی خدا خیلی وقته جواب دعاهاتو با فرستادن بنده هاش داده .
زندگیتون پر از آدمای خوب .


پاسخ:سلام، آره خیلی خوبه بسیار زیبا بود، برای من بهترین کسایی که تو زندگیم نقش داشتند و همیشه اشعه تصویر قشنگشون بر زندگی من می تابه و گنجینه های فراموش نشدنی قلب من هستن پدر بزرگ و مادر بزرگم هستن امیدوارم همه ی ما قدر این گنجینه ها رو بدونیم و سایه زیباشون همیشه بالا سر ما باشه، الهی آمین،ممنون بابت حضور همیشه گرمتون و کامنت زیباتون پیروز و سربلند باشید


mAryAm
ساعت22:36---5 شهريور 1395
سلام خوبین؟چه خبر؟خیلی وقته خبری ازتون نیس
پاسخ:سلام مرسی ،اگه حال شما دوستان عزیزم خوب باشه منم عالیم ممنون از احوال پرسیتون،سلامتی هیچی دارم روی یک بخش جدید کار می کنم که به زودی به قسمت های جدید افزوده می شه،آره در گیر یک سری مشکلات بودم ببخشید،می شه خودتونو معرفی کنید آخه یک دوست عزیز دیگه هم به نام مریم خانوم همیشه برام کامنت میزاشت حدود سه ماه پیش ها می خواستم ببینم شما همونید؟ممنون از حضورتون و کامنتتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سربلند باشید


گمشده
ساعت2:01---27 مرداد 1395
اگر خوشبختی یک برگ است... من درختی برایت آرزو می‌کنم!
اگر امید یک قطره است... من دریا برایت آرزو می‌کنم!
اگر دوست برایت سرمایه است... من خدا را برایت آرزو می‌کنم!
پاسخ:سلام،عالـــــی بود ،ممنونم بابت حضور همیشه گرمتون و کامنت های زیباتون امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه من و بقیه دوستان هم برای شما بهترینها رو آرزو می کنیم


گمشده
ساعت1:45---27 مرداد 1395
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند
پر از حرف های نگفته اند

چه هستند .. هستند

و چه نیستند .. هستند
یادشان . خاطرشان . حس های خوبشان
آدمها .. بعضی هایشان .. سکوتشان هم پر از حرف هست
پـر از مرهم به هر زخم است ! ...

بیژن جلالی ...
پاسخ: سلام،دقیقا همین طوره مرسی بابت کامنت زیباتون پیروز و سر بلند باشید


گمشده
ساعت10:10---25 مرداد 1395
برایت گردنبندی از گریه خریدم٬یادت باشد فراموش نکنی گریه هایم گردن توست . . . !

بدون مخاطب
پاسخ:سلام،بسیــــــــار زیبــــــــــا بــــــود،مرسی،ممنون برای حضور همیشه گرمتون و کامنت های زیباتون براتون بهترینها رو آرزومندم پیروز و سر بلند باشید


meslehmah
ساعت15:44---20 مرداد 1395
آخی بخش جدید مبارکه.
خخخخخ

ایشالا چرخش براتون بچرخه.
خخخخ

لطف داری داداشم. راستی موزیکه وب هم عالیه.
دمت گرم.

خوش باشی
پاسخ:سلام،ممنون،سلامت باشید،ممنون ایشالا که بتونم با مطالب جدید خوشحالتون کنم،مرسی خداروشکر شما یک دفعه از موزیک وبلاگ راضی بودید خخ ممنون با سپاس از حضور گرم شما و کامنت زیباتون موفق باشید


گمشده
ساعت0:58---20 مرداد 1395
چه انرژی عَظیمی می خواهَد،
کنترل اَولین قطره اَشـــــــ ـــــک برای نَچٍکیدن !
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم از کامنت زیباتون واقعا هم همین طوره سپاس از حضور گرمتون


گمشده
ساعت0:44---20 مرداد 1395
دلم تو را ، فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی و این یعنی ته بدبختی من !
پاسخ:سلام،بسیار عالی بود مرسی بابت کامنت زیباتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سربلند باشید


mAryAm
ساعت19:27---19 مرداد 1395
سلام وبتون خیلی تغییر کرده جذاب بوده جذاب ترشده
پاسخ:سلام،ممنون شما لطف دارید بسیار ممنونم بابت کامنت انرژی بخشتون و حضور همیشه گرمتون امیدوارم هر جا که هستید شادو سلامت باشید


meslehmah
ساعت13:22---19 مرداد 1395
سلام داداش سامی.
امیدوارم خوب باشی.

اس ام اس های جدیدت رو خوندم. معرک بود هم عاشقانه ها هم تنهاییی ها.

معرکه بود.
اگر هم کمکی خواستی بازم میدونی که میتونی روی من حساب کنی داداشم.

پااایدااار
پاسخ:سلام،ممنون منم امیدوارم حاله شما عالــی باشه،لطف کردید که وقتتونو گذاشتید و از وبلاگ ما دیدن کردید ممنون شما همیشه نظرات خوبتون شامل حاله ما بوده و هست سپاس گذارم،حتمااینکارو می کنم مرسی،الان دارم یک بخش جدید اضافه می کنم با کلی مطالب جالب که فکر کنم تا آخر هفته دیگه تکمیل بشه و امیدوارم اون بخش هم نظر شما و بقیه دوستانی که همیشه به من لطف داشتینو جلب کنه مثل همیشه بهترینها رو براتون آرزو می کنم شاد و سلامت باشید


رقیه
ساعت13:47---18 مرداد 1395
بازم به وبم سر بزنید
پاسخ:سلام،حتما،ممنون که از وبلاگ ما دیدن کردید،براتون بهترین ها رو آرزو می کنم موفق باشید


گمشده
ساعت1:19---16 مرداد 1395
عاشق شدن چیز ساده ای سـت
آنقدر که همه ی انسان ها توان تجربه کردن آن را دارند
مهم عاشق ماندن است
بی انتها
بی منت
تا ابد
پاسخ:سلام،دقیقا همین طوره ممنونم بابت حضور همیشه گرمتون و کامنت زیباتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید


گمشده
ساعت1:17---16 مرداد 1395
دوست داشتن هایی هستند که نامشان را
دوست داشتن خطرناک می گذارند، آینده شان معلوم است
جدایی
ولی سرشار از احساسات واقعی هستند
پاسخ:سلام،واقعا هم همینطوره مرسی بابت کامنت زیباتون،امیدوارم که سهم شما و بقیه دوستانم از زندگی هیچ وقت جدایی نباشه موفق باشید


گمشده
ساعت1:07---16 مرداد 1395
همیشه از فاصله ها گله داریم
شاید یادمان رفته که
در دفتر مشق کودکی مان هم
برای فهمیدن کلمات
کمی فاصله لازم بود
پاسخ:سلام،عالی بود مرسی بابت حضور همیشه گرمتون و کامنت های زیباتون امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید


ghazal
ساعت13:47---12 مرداد 1395
عاشق دلونشته هاتممممممم...
پاسخ:سلام،ممنون این از لطف زیاد شما نسبت به بنده هستش به نوشته های شما که نمی رسه ولی خوشحال شدم که دل نوشته هام تونسته نظر شما رو جلب کنه و بسیار ممنونم که وقت گذاشتید و دلنوشته هامو خوندید براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید


meslehmah
ساعت12:30---12 مرداد 1395
تشکر لازم نیس. قابلی نداره خو وظیفستو راستی رمان جدال پرتمنا با نوشته ی هماپوراصفهانی عاشقانست. من پی دی افش رو ار سایت www.mob4u.ir گرفتم. فک کنم سایت خوبی بود.
البته یکم غلط املایی داشت ولی بازم خوب بود.
رمان قرار نبود و توسکا هم با نوشته ی همین نویسنده هست. عاشقانه هستن.
من خودم جدال رو خوندم اشکم دراومده بود آخراش.
بله عضوم ولی نمیتونم برم توش. ممنون واقعا

خسته نباشیید وبلاگت عالیه. مرسی که باز هم آهنگ غمگین گذاشتی
البته اگر با این آهنگای غمگین و عکسنوشته ها و پستای غمگین خالی میشین حرفی ندارم. درکتون میکنم ولی خب آدم روحیه اش میاد پایین.

بازم پرفکت.
پاسخ:سلام،ممنون بابت اطلاعتون حتما طی این یکی و دو هفته پس از انجام کارهای گرافیگی ،این رمان ها رو در بخش رمان سرا قرار میدم ،خب فکر کنم این مشکل از سیستم شماست ولی بازم بررسی می کنم ،مرسی سلامت باشید،خب بنده هیچ کاری رو بی دلیل انجام نمیدم فکر کردم فهمیدید چرا من آهنگ غمگین گذاشتم راستش بخاطر این دوست عزیز از دست رفته بود می خواستم تا هفتم ایشون با این کارم با خانواده این عزیز از دست رفته احساس همدردی کنم و بعد از گذشت هفتم ایشون آهنگ وبو تغییر بدم ولی مشکل تو سیستم سرویس وبلاگم پیش اومد که نشد و حالا تغییر دادم امیدوارم از آهنگ جدید راضی باشید.یک زمانی نیاز به خالی شدن داشتم ولی دیگه خالی خالی شدم به لطف شما و دوستای عزیزم ،ببخشید اگه ناراحتتون کردم ممنون بابت کامنت و اطلاعتتون و همین طور حضور همیشه گرمتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشی


meslehmah
ساعت21:18---11 مرداد 1395
وااااااااااااااااای داداش سامی اس ام اس های آشتیت عااااااااااااااالی بودن.
معرکهههههههههههههههههههههههه
پاسخ:سلام،ممنونم خوشحالم که خوشتون اومده اس ام اس های دیگه هم در حال بروز رسانی هستن دوست داشتین به اونا هم سر بزنیدبراتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سر بلند باشید


meslehmah
ساعت14:20---11 مرداد 1395
الان ک من میخوام بگم رمان جدال پ تمنا خیلی قشتگه و همه مطمئنم ک خوششون میاد. و البته نمیدونم ک شما خوندید یا نه و بخوام بگم که اگر این رمان روبزارید همه خوششون میاد باید برم عضو بشم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:سلام،ممنون از اینکه این رمانو بهم معرفی کردید متاسفانه نه نخوندم من زیاد رمان نخوندم تو یک زمانی خیلی وابسته رمان بودم ولی چند مدت هست که فعلا بخاطر مشغلهام کنارش گذاشتم نه شما از قبل عضو این وبلاگ بودید و لازم به عضویت دوباره نیست حتما در طی این هفته پس از انجام کارهای گرافیگیش این رمانو در بخش رمان سرا قرار می دم بازم ممنون بایت حضورتون خیلی خوشحال شدم شاد و سلامت باشید


meslehmah
ساعت14:15---11 مرداد 1395
گفتی جایزه هم داره؟
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآخ جووووووووووووووووووووووووووووو وووووون

جایزش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام،بله درست متوجه شدید،توضیحات همه چی این بخش در بخش عکاسی دوستان داده شده،جایزش یک قالب وبلاگ هستش که توسط خود وبلاگ ما طراحی می شه به عنوان هدیه ای به رسم یاد بود از مسابقه عکاسی وبلاگ myreallylove لطفا توضیحاتو بخونید و بعد در این مسابقه شرکت کنبد با سپاس از کامنتتون و حضور همیشه گرمتون که همیشه باعث خوشحالی ما شده موفق باشید


meslehmah
ساعت14:11---11 مرداد 1395
داداش جان عکسا و دلنوسته هات عالی بودن.

ولی
.
.
.
.
.
.
اشکامو درآورد

بسه انقدر غگین بودن و نوشتن

توروخدا
اصلا قهرم
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم این نظر لطف شماست ببخشید که باعث ناراحتیتون شدم ولی خب نمی دونم واقعا وقتی دلم پره چجوری این دلو خالی کنم فقط تنها راهی که به ذهنم می رسه همینه که حرف هامو روی کاغذ پیاده کنم اینجوری می شه که یکم خالی می شم مخصوصا وقتی که کامنت های زیبای شما و این حس همدردیتون با گذشته من رو می بینم واقعا دردامو فراموش می کنم دل نوشته هام مربوط به خیلی وقت پیشه و تازگی ها اصلا دلنوشته ای ننوشتم،قهر نکنید لطفا،ممنونم بابت حضور همیشه گرمتون و کامنت زیباتون موفق باشید


sahel
ساعت13:27---3 مرداد 1395
سلام خیلی ممنون بابت نظر هایی که دادید.گفتید میتونید کمکم کنید.لطف میکنید.اگه کاری داشتید توی نظر خصوصی بزارید...ممنون
پاسخ:سلام،خواهش می کنم،باشه حتما ،براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و سلامت و موفق باشید


تنها دل
ساعت9:49---3 مرداد 1395
ساقی پرکن تو پیاپی جام ما
دیگر شده دوران خوش بر کام ما
پر کن جامی زآن می ناب
تا با شادی گذرد ایام ما

پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت شعرزیباتون امیدوارم همواره حالتون خوب باشه و در زندگی همیشه حسه خوشبختی رو تجربه کنید بازم ممنون از حضور همیشه گرمتون و لطف زیادتون موفق باشید


تنها دل
ساعت14:33---2 مرداد 1395
سلام مهربان دوست .
آرزومند تمام بهترینها هستم برایت .


پاسخ:سلام،امیدوارم حالتون مثل همیشه خوب باشه،مرسی لطف بی اندازه ی شما همیشه شامل حال بنده بوده و هست منم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشید و همین طور عاشقانه هایتان را همیشه برایمان بنویسید تا ما لذت عشق را اگر نشد در زندگی تجربه کنیم نوشته های زیبای شما رو در ذهن به تصویر بکشیم و تجربه یه یک حس بی نظیرو داشته باشیم ممنون از حضور گرمتون پیروز و سر بلند باشید.


تنها دل
ساعت14:32---2 مرداد 1395
پاکی سپیدی از تو

سیاه چشمانی از من

نرمی لطافت از تو

احساس آرامش از من

عشق و شور و سرمستی از تو

به آغوش کشیدن و نوازشش با من

روح زندگی در تو

شیدایی با یار در من .....

بهرام-ط

پاسخ:سلام،بسیار زیبا بود مثل همیشه کامنتی پر از احساس و سرشار از عشق بسیار ممنونم بخاطر حضور همیشه گرمتون که همیشه با عث افتخار وبلاگ ما بوده و همینطور بسیار ممنونم بابت این کامنت فوق العادتون امیدوارم هر جا که هستید سلامت و موفق باشید.


گمشده
ساعت10:37---30 تير 1395
دلنوشته هاتون رو خوندم..
چیزی جز سکوت نمیتونم بگم...
متاسفم..
پاسخ:سلام،ممنون که وقتتونو گذاشتید و دلنوشته های منو خوندید،سکوت شما یرای من خیلی ارزش مند هستش چون به نظر من سکوت شما معنی درک کردن وفهمیدن حال منو داره،ممنون،بسیار ممنونم بخاطر این همه لطف زیادتون و حضور همیشه گرمتون پیروز و سر بلند باشید


meslehmah
ساعت15:11---29 تير 1395
راستی لوگو هم قشنگه
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم از این همه لطفتون موفق باشید


گمشده
ساعت14:59---29 تير 1395
او گفت :

اشتباه می کنند بعضی ها

که اشتباه نمی کنند

باید راه افتاد

مثل رودها که بعضی ها به دریا می رسند

بعضی هم به دریا نمی رسند.

رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد...
ممنون از حرف ها و نظرات زیباتون

پاسخ:سلام،خواهش می کنم،منم ممنونم بخاطر حضور گرمتون و کامنت های همیشه زیباتون،شاد و سلامت باشید


meslehmah
ساعت14:37---29 تير 1395
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام. آهنگو عوض کردی. چ عجب

ممنووووووووووون.
قابلی نداشت خو به هر حال جبران میکنی نگران نباش

نه شوخی کردم. البته وظیفم بود که هوای دادامون رو داشته باشیم.
موافقم که میخواید خواننده های کمتر سرشناس رو معرفی کنید واقعا عاقلانه هست و اگر کمکی هم خواستید من درخدمتم. باااااااااااازم ممنوووووووووووووون و خسته نباشید.
پاسخ:سلام،بله عوض کردم،خواهش می کنم،خوشحال می شم اگه بتونم براتون کاری بکنم اگه حس کردید می تونم کمکتون کنم حتما بگید.مرسی از لطف بینهایتتون،نه خواننده هایی رو که من معرفی می کنم کمتر سر شناس نیستن و در ایران جزو بهترین ها هستن ولی من با خودم احتمال میدم شایدآثار هاشونو نشنیده باشید شایدم شنیده باشید،خواهش می کنم منکه کاری نکردم من باید ممنون باشم بخاطر اینکه همیشه ما رو با کامنت هاتون و حضور گرمتون خوشحال می کنید ،مرسی سلامت باشید


meslehmah
ساعت13:36---28 تير 1395
سلااااااااااااااااام. دادا سامی. خوبی؟
خسته نباشی. دمت گرم داداش خدایی حال کردم.
حالا ی سوالی که اینجا ایجاد میشه اینه که کلا با اون ور آبیا مشکل داری؟

خخخخخخخخخخخ آخه غیر مجاز ممنوعه. بیخیال داداش.

موسیقی وبلاگت رو هم عوض کنید ممنون میشم

راستی تو بخش آهنگ های عاشقانه فقط اسم آهنگ و کدهای آهنگ پیشواز بود اگر میشه اسم خواننده هارو هم بزنید ممنون میشم چون واقعا خواننده هاش رو نمیشناختم
بااااااااااااااااااازم ممنوووووووووووووون
پاسخ:سلام،مرسی خوبم،سلامت باشین دوست عزیز،خداروشکر که تونستم نظرتونو جلب کنم با این پستهایه جدیدم،نه مشکل ندارم بر عکس طرفدار بعضی موزیستین های خارجی هم هستم ولی من قصد دارم خواننده هایی رو معرفی کنم که تا حالا شاید آثاری ازشون نشنیده باشید ولی خواننده های حر فه ای هستن در کار خودشون کلا یک کلام وطنم پاره یه تنم من می خوام موسیقی ایرانی رو گسترش بدم نه موسیقی بیگانه رو حالا هر چی هم سطحشون از ما بالاتر می خواد باشه،چشم،عوض کردم خلاصه نظر شما دوست وبلاگیم و همگی برام مهمه و به نظراتتون احترام میزارم،حتما میزارم ممنون که گفتید،خواهش می کنم بازم ممنون که با نظرات زیباتون به ما دلگرمی دادین مثل همیشه موفق باشید


گمشده
ساعت9:12---28 تير 1395
سلام..واقعــــــــــــــــا اپدیت فـــــــــــــــوق العاده ایه..معلومه خیلی وقت گذاشتین بهتون تبریک میگم عالی شده...امیدوارم تو همه کارهاتون موفق باشین و روز به روز پیشرفت کنین
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم،اره تقریبا یک ماه و نیم می شه که وقت گذاشتم رویه این پستم، مرسی نظرات شما همیشه باعث دلگرمی بنده حقیر بوده و هست،ایشالا زمانی که قبول شدید تو کنکور تو همین وبلاگ یک جشن مختصر براتون می گیریم ممنون از دعای زیباتون منم امیدوارم همیشه در همه ی مراحل زندگی شاد و سلامت و موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 6 آبان 1397برچسب:, | 8:22 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت